Speciale website en merchandising
Natuurlijk valt de aankoop van een Maserati niet binnen ieders budget, met of zonder Bowers & Wilkins audiosysteem. Maar geen nood: ook dan kan je mee genieten van de kersverse samenwerking tussen deze twee iconische merken.

Om de samenwerking te ondersteunen, lanceren Maserati en Bowers & Wilkins ook een breed scala aan activiteiten, zoals een website, films en wereldwijde events in verschillende steden. Het middelpunt van de marketingacties zal de 'Seven Notes'-campagne zijn, een campagne geïnspireerd door zeven unieke noten geproduceerd door Maserati-motoren.
 


Deze unieke motorgeluiden zijn verwerkt in enkele exclusieve nummers. Die werden gecomponeerd én opgenomen in de bekende Abbey Road Studios door muzikant en producer Howie B (bekend van onder meer U2 en Björk), en zullen in hoge kwaliteit gratis te downloaden zijn op www.sevennotes.com.

Naast car-hifisystemen zullen Bowers & Wilkins en Maserati eveneens een gelimiteerde range van exclusieve audioproducten op de markt brengen, zoals high-end luidsprekers en hoofdtelefoons.
 

2/2
gerelateerde items