Harman Kardon haalt de grote kanonnen boven voor een onvervalst charmeoffensief. En niemand minder dan de bevallige Jennifer Lopez speelt daarin een hoofdrol...



De Amerikaanse latina zal een hoofdrol gaan spelen in de nieuwe merkcampagne rond het audiomerk van Harman Kardon, die onder de naam ‘Beautiful Sound’ de wereld moet gaan veroveren. De advertentie-commercial is intussen al in première gegaan en wordt online vertoond.

In de eerste commercial voor Beautiful Sound, die door filmmaker Martin Campbell (bekend van zijn werk aan de James Bond-thriller Casino Royale) geregisseerd is – introduceert Jennifer Lopez het Harman Kardon BDS audio/video home entertainmentsysteem met 3D Blu-ray.
 


Volgens Harman past de overeenkomst met J.Lo perfect in de reeks andere belangrijke artiesten die dit jaar hun handtekening onder een contract met Harman zetten. Zo werd de ‘Hear the Truth’-merkcampagne voor JBL (een ander merk uit de Harman-groep) opgezet rond commercials met Maroon 5 en internationale superster AR Rahman.

In 2012 zullen nog meer overeenkomsten met prominente artiesten bekend worden gemaakt.