bhaalu zender home

In de rechterbalk kan je ook kiezen om ‘live’ te kijken (in de praktijk is dat met een paar minuten uitstel, je kijkt immers nog steeds naar een opname) of je kan filters activeren. Bijvoorbeeld alle films of tv-series bekijken van die ene zender. De filters zijn overigens ook beschikbaar als virtuele kanalen.

bhaalu virtueel film kanaal

Selecteer je het virtuele kanaal ‘films’, dan zie je alle filmopnames over alle geselecteerde zenders gedurende de laatste dertig dagen. De handigste feature is de ‘Favorieten’-toets. Die gebruik je best zo snel mogelijk. Wanneer je reeksen of films als favoriet markeert, hoef je ze daarna immers nooit meer te zoeken. Speelde Bones nu op 2BE of VTM? Maakt niet uit, de reeks staat gewoon bij je favorieten. Uiteraard vind je er alle nieuwe afleveringen automatisch terug.

Bhaalu onthoudt ook waar je naar keek per zender. Dat kan omdat je in de praktijk altijd naar een opname kijkt. Stop je halverwege een film op zender X om even te zappen en kom je later terug bij diezelfde zender, dan herneemt de film gewoon waar je gestopt was. Natuurlijk mogen ook sociale diensten niet ontbreken.

Vind je iets leuk, dan beveel je het gewoon aan met een toets. Je krijgt dan een e-mail in je brievenbus waarin je kiest om de aanbeveling te delen via Facebook of Twitter en er commentaar bij te zetten. Slim gezien van bhaalu, want zo vermijd je dat je per ongeluk foute content aanbeveelt aan al je vrienden en hoef je geen tekst in te typen via een lastige tv-interface. Vrienden die ook geregistreerd zijn bij bhaalu kunnen via de link in je aanbeveling meteen naar het programma kijken. Alle aanbevelingen van je Facebook- of Twitter-vrienden zijn ook gegroepeerd in een virtueel kanaal, en ook hier kan je verder verfijnen en bijvoorbeeld alle aanbevelingen van een persoon bekijken. Ook iemands aanbevelingen verbergen is mogelijk.